Klant aan het woord: Telefoonaaname.nl

Edwin Smit over Salvors

Gedurende ruim 3 jaar werken wij voor Telefoonaanname.nl

Over Telefoonaanname.nl
Alle vrijheid om te ondernemen en toch optimaal bereikbaar!.
Naast callcenter specialisten, zijn wij vooral dienstverleners. Bij telefoonaanname.nl staat de klant centraal en geldt een hoge kwaliteitsnorm. Daarnaast zijn we ook heel betaalbaar en hanteren we een transparante tariefstelling voor onze telefoonservice. Onze klanten bestaan onder meer uit kleine zelfstandigen die de telefoon vaak niet zelf willen of kunnen beantwoorden. Daarnaast werken we ook voor grotere bedrijven, die een deel van hun telefoonverkeer aan ons uitbesteden (bijvoorbeeld de klantenservice of helpdesk), voor wie we de telefoniste vervangen of de overflow opvangen. We hechten aan een eerlijke en prettige relatie met onze klanten, collega's, leveranciers en werknemers.

Met directeur Edwin Smit kwamen we in contact in het netwerkcircuit al jaren geleden.
Als ondernemers tref je elkaar op verschillende plekken als beurzen, businessclubs en dergelijke en zo onderhoud je het contact. En tegenwoordig lopen we zo nu en dan ook nog eens over de golfbaan.

Dit alles terwijl Edwin Smit de zekerheid heeft dat zijn achterstallige klanten op keurige wijze door Salvors worden opgevolgd waardoor zijn cashflow in optimale conditie verkeerd.

Alle vrijheid om te ondernemen met de rust dat je liquiditeit op orde wordt gehouden.